2015: Goede Voornemens! :D

• 30 November 2014
  • 51 reacties
  • 2631 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal!

Met nog één maand (!) te gaan in 2014 leek het mij wel tijd voor dit: Goede voornemens delen!
Dus: Wat zijn jouw goede voornemens?

We hebben allemaal wel dingetjes gehad in 2014 die we toch wel graag anders hadden gedaan. Waar ben je niet zo tevreden over? Kan je dat volgend jaar anders doen? En hoe dan? Als je nog niet weet hoe, is dat niet erg. Post dan iets kleins wat mis ging en wat haalbaar lijkt om volgend jaar anders te doen, maar waarvan je dus nog niet goed weet hoe. We zijn hier om elkaar te helpen en kunnen vast samen wel wat leuks bedenken. 

Paar voorbeeldjes:
- Ik zal eerder beginnen met leren. 
- Ik ga hardlopen (1 keer in de twee weken lijkt me best haalbaar, dat is dan 26 keer per jaar).
- Vaker koken.
- Leren om mijn gevoelens gebalanceerd te uiten. 
- Liever zijn voor mezelf.

Post vooral jouw goede voornemens! Iedereen mag mee doen! 🙂 Ik ben zeer benieuwd. Wie weet steken we elkaar nog wel aan met onze goede voornemens! 

Veel liefs,
Bepositive!

http://www.quoteshunger.com/wp-content/uploads/2014/09/NY2015.jpg

51 reacties

Wat leuk dat jullie allemaal reageren! Ik denk dat ik wel kan zeggen dat jullie dingen doen die beslist niet makkelijk zijn, maar waarvan je gerust kunt zeggen dat jullie hebben bewezen dat ze wél mogelijk zijn. Ik ben trots op jullie. Vind het heel knap. Ben nu al benieuwd naar het einde van het jaar. 🙂

Reageer