Vraag

2 Oudere mannen zatten te sissen

  • 20 July 2019
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee allemaal,
Ik was gister in een winkelcentrum en er waren 2 mannen die zaten te sissen naar mij, Ik weet dat het een ding is en dat veel mensen er verschillende meningen er over hebben de ene vindt al die aandacht leuk en de andere vervelend, Die mannen waren denk ik rond de 50 , Maar ik vind het wel vervelend ik weet niet echt wat ik er mee moet met die 'aandacht' ik weet niet wat het inhoud bedoelen ze het lief of seksueel? Ik negeer het meestal maar ik word er wel boos en geïrriteerd van, Mijn zus zeg dat ik niks moet zeggen of doen maar ik heb wel echt de neiging om er een keer wat van te zeggen maar dan krijg je te horen dat je lekker moet gaan janken ofzo...

1 reactie

Hoi, TienerMind,

Vervelend dat ze dat doen. Zoals je zus zegt, kun je dat soort mensen beter negeren en doorlopen, maar ik snap de neiging dat je iets wil zeggen en dat je boos bent. Probeer niks te zeggen en vertel het hier op het forum als je iets vervelends meemaakt, bel de Kindertelefoon zelf of chat met de Kindertelefoon.

Om mensen op dit soort dingen aan te spreken heb je talent nodig of moet je oefenen in het aanspreken van mensen. Je moet kalm blijven en rustig vertellen wat je wil vertellen, maar ook je boosheid in woorden uitbrengen. Dat is ingewikkeld, maar is een optie als je echt geïrriteerd raakt van dat soort mensen.

In ieder geval is het niet aardig van hen om te zeggen dat je 'lekker moet gaan janken'. Zij zitten fout, jij niet.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer