Beantwoord

Moet ik het uitmaken?

  • 7 September 2019
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Badge
Ik heb verkering met een jongen. We hebben nu ongeveer 5 maanden, maar ik merk dat ik niet meer echt verliefd ben. Daarom wil ik het graag uitmaken, maar ik durf het gewoon echt niet face to face te doen. Ook stuurde hij vandaag ook nog allemaal lieve berichtjes zo van ik hou van jou en doet het mij dus nog meer pijn om het uit te maken. Ik weet het gewoon niet meer. Moet ik het uitmaken of niet? En zo ja, hoe?
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 September 2019, 03:02

Bekijk origineel

2 reacties

Als je het wil uitmaken zal het hoe dan ook hard bij hem aankomen, dus als je dat face to face doet, kan je zijn reactie zien. Als je het over een bericht doet is dat moeilijker. Kies je voor de eerste optie kan je hem nog troosten ofzo. Maar het is en blijft jouw keuze
ik raad toch aan om het uit te maken, want iemand aan het lijntje houden is een van de rotste dingen om te overkomen.
aangezien je het niet face To face durft te zeggen kan je het misschien doen door te videobellen met hem. dit zal nog steeds lastig zijn maar is naar mijn mening wel de beste 2e keuze.
zolang als je het maar niet via bijvoorbeeld een whatsapp bericht laat weten want dat vind ik zelf toch echt het naarste wat je kan hebben.

ik hoop je zo geholpen te kunnen hebben

Reageer